Γενικοι οροι ταξιδιου

Γενικοι οροι ταξιδιου

Jan 10, 2017

Η αγορά εισιτηρίων μπορεί να πραγματοποιηθεί στα  πρακτορεία μας που βρίσκονται στα Λιμάνια Κάσου και Καρπάθου.

Η έκδοση αποδείξεων μεταφοράς δεμάτων γίνεται μόνο από τα κεντρικά λιμενικά πρακτορεία.
Κάθε εισιτήριο του επιβάτη είναι ατομικό, ονομαστικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για το ταξίδι για το οποίο εκδόθηκε.
Αλλαγές γίνονται από οποιοδήποτε πρακτορείο, ανεξάρτητα από πού εκδόθηκε το εισιτήριο, εφόσον συμφωνεί ο πράκτορας.
Οι επιβάτες πρέπει να εξασφαλίζουν την θέση τους εγκαίρως, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής της επιβατικής κίνησης (π.χ. καλοκαιρινοί μήνες).
Το ΕΥΡΩ είναι το επίσημο νόμισμα συναλλαγών.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Ο επιβάτης οφείλει να προσέρχεται στο πλοίο εξήντα λεπτά (60) πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου. Εάν δεν προλάβει τον απόπλου δεν δικαιούται επιστροφή ναύλου. Ο επιβάτης οφείλει να επιδεικνύει το εισιτήριο, το διαβατήριο, την ταυτότητά ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα του κατά την επιβίβαση. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει σε κάποιον επιβάτη να ταξιδέψει, αν κρίνει ότι αυτός δεν φέρει τα απαιτούμενα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού πραγματοποιούνται τακτικοί έλεγχοι και κάθε επιβάτης υποχρεούται  στην επίδειξη του εισιτηρίου του και των έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων. Ο επιβάτης οφείλει να κρατά το απόκομμα του εισιτηρίου του και να το επιδεικνύει σε κάθε έλεγχο μέχρι να αποβιβαστεί. Επιβάτης που διαπιστώνεται μετά από έλεγχο ότι δεν έχει εκδώσει εισιτήριο θα παραδίδεται στο Λιμεναρχείο ως λαθρεπιβάτης.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ- ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ
Σε περίπτωση απαγόρευσης του απόπλου κατόπιν εντολών του Υ.Ε.Ν. ή των Λιμενικών Αρχών, για λόγους  κακοκαιρίας ή λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απαγορευτικό απόπλου λόγω καιρικών συνθηκών),  η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για την πιθανή καθυστέρηση, τροποποίηση ή ακύρωση του δρομολογίου. Σε περίπτωση που απαγορευτεί ο απόπλους σύμφωνα με εντολές λιμενικών αρχών, Υ.Ε.Ν, της εταιρείας ή για λόγους ανωτέρας βίας, ο επιβάτης δικαιούται να τροποποιήσει το εισιτήριο του ή να του επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου του χωρίς άλλη υποχρέωση της εταιρείας προς τον επιβάτη.
ΑΚΥΡΩΣΗ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Μετά την αναχώρηση του πλοίου δεν ακυρώνονται και δεν αντικαθίστανται.
Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε το εισιτήριο σας μόνο από το πρακτορείο από όπου το εκδώσατε ή στον ορισμένο από την εταιρεία κατά λιμένα ναυτικό πράκτορα.
ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Σε περίπτωση που χάσει το εισιτήριό του ο επιβάτης ή την απόδειξη μεταφοράς του δέματος, τότε το εισιτήριο ή η απόδειξη μεταφοράς δεν αντικαθίσταται, ούτε επιστρέφεται το αντίτιμο του. Θα πρέπει να αγοραστούν νέα για να ταξιδέψει.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ
Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών εν πλω. Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στους εσωτερικούς και στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου. Για λόγους ασφαλείας του πλου και προστασίας του περιβάλλοντος, παρακαλείται ο επιβάτης να μην πετά απορρίμματα σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο του πλοίου ή στη θάλασσα. Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται προς όλους τους κανονισμούς ασφαλείας κατά την επιβίβαση, την αποβίβαση και τον πλου και της δημοσίας τάξεως εντός του πλοίου και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής. Επιπλέον, οφείλουν να συμμορφώνονται προς κάθε εντολή του Πλοιάρχου ή οδηγία των μελών του πληρώματος κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και να απευθύνονται στα αρμόδια μέλη του πληρώματος σε περίπτωση προβλήματος. Για κάθε παράπονο κατά την διάρκεια του ταξιδιού οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στον πλοίαρχο ή τον ύπαρχο του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδιού στην εταιρία.
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Το πλοίο μας  διαθέτει ειδικό χώρο παραμονής για άτομα με ειδικές ανάγκες με εύκολη πρόσβαση στο πλοίο, αφού δεν χρειάζεται να μεταφερθούν σε κάποιο ανώτερο κατάστρωμα. Το πλήρωμα του πλοίου είναι πάντα διαθέσιμο να διευκολύνει και να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο.
ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 40kg και 0.5m3. Οι αποσκευές τοποθετούνται σε ειδικούς χώρους και δεν επιτρέπεται η πρόσβαση του επιβάτη κατά την διάρκεια του πλου. Ο επιβάτης πρέπει να φέρει μαζί του προσωπικά αντικείμενα που θα χρειαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ο επιβάτης οφείλει σε περίπτωση που μεταφέρει χρήματα, αξιόγραφα και λοιπά τιμαλφή αντικείμενα ή να τα φέρει μαζί με τα προσωπικά του είδη εντός του πλοίου ή να τα παραδίδει προς φύλαξη στον Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου. Σε τυχόν κλοπή ή απώλεια αποσκευών, χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων σε κοινόχρηστους χώρους του πλοίου η εταιρεία και το πλήρωμα δεν φέρει καμία ευθύνη όταν δεν έχει ζητηθεί η ειδική φύλαξη αυτών από τον Οικονομικό Αξιωματικό. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων ο επιβάτης καλό είναι να επικοινωνήσει με το προσωπικό της εταιρείας.
ΔΕΜΑΤΑ
Η φόρτωση των δεμάτων για αποστολή γίνεται μόνο πριν την αναχώρηση του πλοίου, απαγορεύεται νωρίτερα. Απαγορεύεται  η μεταφορά όπλων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών. Η χρέωση των δεμάτων γίνεται με βάση τον όγκο του δέματος, την ποσότητα των δεμάτων. Ο αποστολέας οφείλει να δηλώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του καθώς και του παραλήπτη. Ο αποστολέας  οφείλει σε περίπτωση που το δέμα περιέχει χρήματα, αξιόγραφα και λοιπά τιμαλφή αντικείμενα να τα παραδίδει προς ειδική φύλαξη στο πλοίου. Ο αποστολέας οφείλει να ενημερώσει τον υπεύθυνο σε περίπτωση που το δέμα χρειάζεται ψύξη, εάν όχι η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν φθορά του περιεχόμενου του. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν παραλάβει το δέμα τότε αυτό επιστρέφεται στο λιμάνι από όπου εστάλη και χρεώνεται ξανά σε περίπτωση που ο αποστολέας επιθυμεί να το στείλει ξανά. Σε τυχόν κλοπή ή απώλεια αποσκευών, χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων σε κοινόχρηστους χώρους του πλοίου η εταιρία και το πλήρωμα δεν φέρουν καμία ευθύνη εφόσον δεν έχει ζητηθεί η φύλαξη αυτών από τον υπεύθυνο Αξιωματικό. Σε τυχόν κλοπή ή απώλεια αποσκευών, χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων για τα οποία έχει ζητηθεί η φύλαξη από τον υπεύθυνο αξιωματικό του πλοίου η εταιρία φέρει ευθύνη.
ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύεται η είσοδος των κατοικίδιων ζώων στους εσωτερικούς χώρους των πλοίων. Ωστόσο το κατοικίδιό ζώο μπορεί να παραμείνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στους εξωτερικούς χώρους του  πλοίου υπό την προσωπική επίβλεψη του συνοδού τους. Τα κατοικίδια πρέπει πάντα να είναι συνοδευμένα, να φέρουν λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. O συνοδός τους οφείλει να έχει μαζί του το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας τους και να είναι υπεύθυνος για την φροντίδα, ασφάλεια και υγιεινή τους κατά τη διάρκεια του πλου.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε καλώντας στο 2245041047 ή στέλνοντας email στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.   .


 

Read 8209 times Last modified Πέμπτη, 09 Μαρτίου 2017 11:24
Share it!